środa, 19 czerwca 2013

.



Zamknij oczy i wyobraź sobie szczęście.
Co widzisz? 

26 komentarzy:

  1. Ją i siebie. Szczęście które dziś jest już tak obce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwoje ludzi leżących na Twoim łóżku, On w szarnej bluzie, ona w czarnej bluzce, trzymają się za ręce i są całym swoim światem, a Ty zerkasz na nich i cieszysz się ich szczęściem, marudząc, że już nie możesz na nich patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. niepokaleczone serce i szczerze uśmiechniętą siostrę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczyłam mnie zamkniętą w czterech ścianach. Krew dookoła wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie osoby. Siebie oraz kogoś, kto jest mi bardzo bliski. Trudno mi wyobrazić sobie wygląd tej osoby, ponieważ nie mam przyjaciela w życiu. Widzę, jak trzymamy się za ręce, jesteśmy uśmiechnięci. Moje ręce są niepokaleczone, czuje, że jestem dla kogoś ważna.

    dontwannabeafraid z ask.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę moją rodzinę. Wszystkich jako zdrowe, szczęśliwe osoby. Widzę tych, którzy już odeszli, wśród nich jest lekko zagubiona istota, którą jestem ja. Widzę świat pełen kolorów, w którym nie ma czasu na chwilę szarości. Dookoła uśmiechnięte twarze, wdzięcznie cieszące się swoją obecnością, pomagający sobie ludzie. Zero zła, zero nienawiści. Wszyscy są dla siebie uprzejmi. W drugiej wizji widzę siebie, w końcu piękną, z wymarzonym mężczyzną u boku, który kocha mnie mimo wielu wad. Ach, moje wyobrażenie szczęścia jest niewielkie. Chcę po prostu otaczać się dobrymi ludźmi, godnymi zaufania. Chociaż w sumie, teraz jest to bardzo wiele. „Szczęście jest wczoraj albo jutro, ale nigdy dzisiaj. Nie może być dzisiaj, ponieważ jest jedynie złudzeniem, a złudzenia wydają się rzeczywiste wyłącznie z oddali.” /disorder.

    OdpowiedzUsuń
  7. On...
    Widzę jego.
    Jego twarz.
    Jego oczy.
    Jego szczery uśmiech.
    Moje szczęście to On.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiecejnizmozesz19 czerwca 2013 12:31

    widzę dom, umieszczony gdzieś na odludziu, las, szum morza i słońce.
    widzę przyjaciół,uśmiech na ich twarzach.
    widzę bawiące się dzieci i doglądających je rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  9. Siebie.. w jego objęciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ją... patrzącą na mnie tym delikatnym, pełnym niepokoju spojrzeniem przy którym się rozpuszczam...

    OdpowiedzUsuń
  11. siebie z nim , napozór szczęśliwych .. nie zważając na osoby trzecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szczęśliwa i jego boku, przyjaciół i rodziny ♥!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uśmiech który boli

    OdpowiedzUsuń
  14. przytulam sie do wymarzonego mężczyzny, łąka - jakie to odległe

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką Panią ubraną w piękną sukienkę, nieprzeciętnie piękną. Jej twarz zdobi perfekcyjny uśmiech, a na jej cerze nie ma żadnej skazy. Idealna kobieta siedząca w najpiękniejszym miejscu na świcie. Najlepsze jest to, że każdy widzi tę Panią inaczej i gdzie indziej... Bo szczęście i zdrada to bliźniacze siostry, równie piękne i idealne

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamykając oczy i wyobrażając sobie szczęście.. widzę moich rodziców, uśmiechniętych z oczami przepełnionymi radością, trzymających się za ręce, Kochających się, tak jak dawniej.

    Jak narazie zmierzają w dobrym kierunku, oby tak dalej.

    Swoją drogą, pytanie dające co nie co do myślenia i plus za muzykę w tle, odpowiednio dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  17. czuję znajomą dłoń na moim policzku, widzę oczy, w których mogłabym utonąć, jestem w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Łzy, przyjaciele, rodzina, miłość, śmierć, krew, niebo, deszcz, słońce, muzyka, serce, pocałunek i bezpieczeństwo w jego ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dworzec. Jego. Siebie.
    Widzę jego łzy szczęścia, gdy może po raz pierwszy mnie przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  20. siebie i ją, poznające na rowerze uroki naszego miasta
    znowu razem, najlepsze przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń
  21. ludzi którzy sie niczym nie przejmuja ciesza sie i łapia za rece przytulaja przypadkowa osobe na ulicy. swiat gdzie nie ma smierci. niema przemocy. nie ma choroby. i scigania za fortuna. jest wszystko co najlepsze. a wsrod tego mame, ktora odeszla...

    OdpowiedzUsuń